::PENGIRINGKU::

Monday, February 20, 2012

::I WANT FLY::




Alhamdulillah...1st step done...menggila nak berholiday kan...kebetulan airasia buat sales yang RM19 tu kan...so saya grab utk ke BANDUNG dan Kuching...hoyee...ke bandung dengan tambang semurah RM27 dan ke Kuching RM10...

Ini lah aktiviti saya hari jumaat lunch hour..tak kemane just duduk mengadap PC...terbaek la mmg laju punya kan...dapat book gi Kuching..then after discuss ngan family mambers akhir nyer decide nk ke Bandung dan malam nyer saya bertungkus lumus melayan waiting room airasia dan akhir nyer berjaya...

Hati berbunga riang...mulai hari ni kena kumpul duit...nak shopping sakan kat bandung...arghhh..cant wait...so tahun ni cannot gi holiday memane sangat...nak gi pun dekat2 je eh...spend money for this trip...ke bandung bersama my mom,bro ngan sis in law..harap semua nya berjalan lancar...

Pembukaan tahun hadapan pulak punya holiday pun dah plan...ahaks...ke kuching kita...maybe orang kata takde ape kat sane kan...tapi saya tetap nak pegi...nak makan mee kolok...takpe itu nextyear boleh fikir...trip ke kuching hanya keluarga kecik saya je...

 


Okey...harap2 lepas ni takde dah tiket murah kemane2 lagi erk...kang saya frust...haha....tapi tadi tgk air asia buat promo lagi...2 to go...try gi langkawi RM45..tapi mane nk letak eyrfan lak...takpe lupakan je...

arghhh...tak sabar nk fly...huhuu...walaupun dekat2 je kan...duk dalam kapal terbang tak la sampai berbelas-belas jam pun...hehe




No comments: