::PENGIRINGKU::

Thursday, July 1, 2010

::GENAP EYRFAN 3 BULAN::


Sangat pantas mase berlalu kan...dh 3 bulan rupanya aku melahirkan eyrfan...dh 3 bulan jugak aku menyandang gelaran mama...aduhh..sangat tak percaya nih...heheh...takpe...maintain mama vouge...cit..perasan kan...kikihh

Sgt byk dugaan sepanjang membesarkan eyrfan wlpn baru 3 bulan...tp semua ni mengajar aku supaya menjadi seorg mama yg sgt tabah...demam...batuk..selsema...keluar masuk wad..semua tu mungkin dh biase bagi aku,jai dan eyrfan...takpe..mungkin hari ni dier sakit dan dirawat..dan aku sentiase berdoa moga satu hari nanti dier pulak akan merawat org yg sakit...aminnnn....

Alhamdulillah...sepanjang 3 bulan eyrfan dh byk belajar benda2 baru...badan pun dh semangat walaupun dlm seminggu ni asyik batuk dan aku nmpk pipi munggil nyer dh tak berape nk munggil kan...susut sikit..huhu...dh suka sangat main bubble..klu boleh nk buat belon besar2 penuh satu mulut...hhaha...klu dh berlebih sgt air liur tu selamber je dier ludahkan air liur tu keluar...kenangan paling manis jai kena ludah ngan eyrfan sampai air liur tu masuk hidung...hahha..anak bapak!!!

bubble time!!
skrg ni pun dh pandai main2 sendiri si eyrfan sy tu...klu mood dier baik dier dh pandai main kat dlm bauncer..main patung2 yg terjuntai2 tu...tergelak sendiri biler patung2 tu bergoyang..sembang ngan patung tu dengan sangat becok nyer...konon2 kawan dier ah tu...hehe...

ngah sembang ngan patung2 dier
ha...skrg musim world cup kan...ooo..anak aku pun sgt fanatik key dengan bola...mengikut sungguh perangai bapak nyer...klu bukak tv dpt lak ade game bola...mata dier tertumpu kat tv tak berkelip tuh..mcm paham sgt citer kat tv tu...ikut suka kamu lah nak oii..asal kan kamu tak nangis2...hehe...

Ermmm...aku berdoa sangat moga eyrfan membesar macam kanak2 lain..membesar dengan sihat,cerdik dan cergas...anak mama mesti jd good boy sentiase key..luv u sayang!!!





2 comments:

Cik Syida Pinky! said...

Congrats...just singah2..I'm a mummy of three. Yang kecik dah 16 bulan. Sgt2 happy tengok anak2 dah besar. Penat tapi membahagiakan.
From mummy to mummy. Take care

rossysweety said...

jom join GA...aku dah tag ko...hahahaha