::PENGIRINGKU::

Friday, April 1, 2011

::HAPPY BIRTHDAY EYRFAN::


Alhamdulillah...genap setahun kini usia MIQAEL EYRFAN...genap pukul 12.10 pagi kamu lahir...dan skrg genap 12.10 pagi kamu kami raikan...syukur kehadrat Ilahi...saat melahirkan kamu tak begitu membebankan mama..perjalanannya sangat mudah...cuma kamu uji papa dan mama dengan kesihatan yang tak begitu baik sepanjang tempoh 6 bulan...demi anak kan...kami lalui dengan penuh kesabaran sehingga kini kamu sihat mcm baby lain...sihat dan sangat aktif...alhamdulillah sangat eyrfan...

Sepanjang setahun...byk sangat yg mama dan papa belajar dalam membesarkan kamu...kesabaran...ketabahan...kasih sayang...tolak ansur...terima kasih sayang...sejuk perut mama melahirkan kamu dan senang hati papa membesarkan kamu...melayari hari2 berlalu dengan kehadiran kamu sangat bermakna kan eyrfan...mcm cepat je mase berlalu rase nyer..mcm tak caya pun ade kamu dah setahun rupa nyer...uhhh..pantas nya mase berjalan...

key sayang...mama ucapkan selamat hari ulang tahun yang pertama utk kamu...insyaAllah nnti kamu dh besar boleh bace blog mama nih erk...semua tentang kamu byk dlm blog nih...sorry takde yg istimewa utk birthday tahun ni...sbb kamu pun bukan tau sgt pun nk tiup lilin kan...hahah...celebrate kat nursery saje la ye...next year kita rancang lain...hahha...


MIQAEL EYRFAN,
Mama ucapkan selamat hari jadi...
Semoga eyrfan akan sentiasa berjuang dalam kehidupan
Sentiasa menjadi anak yang cemerlang di dunia dan akhirat
Sentiasa menghormati papa dan mama dan mereka2 yang lebih tua
Dan....sentiasa menjadi buah hati mama....
Eyrfan akan sentiasa mendapat tempat yang teristimewa di hati mama...
I love u eyrfan...so much.

2 comments:

Afne said...

dear eyrfan, happy 1st birthday! moga pnjg umur, murah rezeki, diberi kesihatan yg baik & sentiasa dlm lindunganNya.

d33la said...

amin..tq...dh besar mesti eyrfan tersenyum sendiri tgk posting birthday dier ni kan..hehe