::PENGIRINGKU::

Tuesday, July 12, 2011

::ALHAMDULILLAH::

Itu jer yang mampu saya ucapkan mase mula2 dapat surat dari my bos...Alhamdulillah rezeki saya dan keluarga....tp saya akan sentiasa ingat...lagi tinggi kedudukan kita lagi besar juga tanggungjawab yang akan dipikul...arghh...mudah-mudahan saya mampu memikulnya dan mendapat rezeki yang berkat...amin...

dan tak lupa tahniah buat kawan2 lain yang berjaya jygak...hehe...pasni kiter open table erk...hehe...sape nk join angkat tangan...kikiiii...

dan paling best celebration dari papa dan eyrfan malam tadi...tetiba mama keluar dari bilik nmpk papa pegang sepotong kek beserta lilin...dan kad ditangan eyrfan...arghh..terharu nyer...tiup2 lilin terus makan bertiga...eyrfan lak buat pasal makan sambil main...hamik mama buat dajal calit cekelat kat muka...haha...kiut!!!...

Ya Allah aku bersyukur diatas rezeki yang diberi...alhamdulillah...







8 comments:

elna said...

tahniahhhhhhhh......senyum tak perlu kata apa apa...:)))

::Deela:: said...

tq babe!!!!senyum sampai telinga...

rossysweety said...

terharu lak bila baca blog ko ari ni...tahniah sis!!

Afne said...

takkan hadiah kad & kek je hehehe

tie gadies said...

so sweet kan..hehehe..apepun, cngrat akak!!

::Deela:: said...

K.ros terharu kan...kan...kan...rezeki tuhan beri tapi amanah yg disertakan dengan rezeki ni kena kita pikul sebaik nya...insyaAllah...

::Deela:: said...

Afne...itu pasal beli kek...balance guna utk tujuan lain..calit2 jugak...ahaksss

::Deela:: said...

Tie...sweet sgt!!!...thanks dear!!!