::PENGIRINGKU::

Tuesday, September 20, 2011

::TRAINING DI RAM CREDIT INFO::


Khamis lepas saya adalah tiade diopis dari pagi sampai tengahari...sbb nyer...saya menghadiri in house training dekat syarikat RAM Credit Info kat Boulevard Midvalley City...slalu nyer duk training dengan orang kalangan TM je kan...kali ni hamik training ngan syarikat berbayar...yang datang semua bergaya jerk...saya pun bergaya jugak la...hehe...poyo..

Alhamdulillah byk info yang saya peroleh...RAM ni salah satu company yang terpilih utk membekalkan info tentang ape sahaja melibatkan debtors tak kira individu or company...syiok training kat sini...tempat dier very the high class lah...sampai pagi tu siap ade tempat buat air bagai...sofa nyer hepuk dan gebus jerk...hoho..jakun je rase..yelah awak duk company biase2 je kan...hehe

 
 
 

Training start kul 10 pagi dan habis kul 12...saya tak berjalan ke mane2 pun...sbb malas dan fulus pun tak berape nk mandang....hahaa...harap2 lepas ni ade training kat tempat lagi best kan...haha...hotel ke??...syiok jugak!!





No comments: