::PENGIRINGKU::

Wednesday, April 11, 2012

::SAYA BERTUAH::


Rezeki...rezeki....mungkin tuah untuk bulan mac dan april kot...mac utk birthday saya dan giveaway ni berlangsung sepanjang bulan mac...april pulak utk eyrfan sbb birthday budak kecik tu dan pengumuman result giveaway tu bulan april...

thanks to tuan tanah yang sangat rajin buat giveaway cabutan bertuah gaya gini..lain kali buat lagi eh Elna @ ummi wardina...meh klik kat link ni kalau nak tgk betul ke tak saya ni insan bertuah...memang semangat lah kan..saya ade lah orang pertama yang turut serta tau...orang first comment...hehe...giler-giler nyer semangat lah kan....then mmg tak expect pun boleh bertuah gaya gini...dan mase pengumuman kat blog tuan tanah tu pun saya tak sempat nak bace...mase tu cuti2 malaysia kan...kat cuti mmg mase tok blog walking pun terhad lah kan...sampai lah elna email direct tanye bile nk collect hadiah..terus cam arghhh...tak percaya..hehehe

minggu lepas baru berpeluang amik kat elna hadiah ni...4 ketul tupperware comel...boleh letak biskut2 eyrfan...alhamdulillah...

 

lepas ni tetiba cam semangat lak nak join cabutan bertuah or giveaway...hehe



No comments: