::PENGIRINGKU::

Tuesday, February 5, 2013

::JALAN-JALAN::


Cuti Maulidur Rasul khamis lepas kami bawa eyrfan ke KLCC....naik train dari Taman Jaya...pegi berjalan semata-mata konon nyer tapi akhir nyer terembat kasut utk si kecik ni jugak....Aishhhh...ade je kan idea nak kuar kan duit...jom lah layan muka eyrfan yang sepanjang jenjalan nih...Haha...dasar malas nak bercerita sbnr nyer....






6 comments:

Afne said...

makin macho la eyrfan skrg :)

nor fadila said...

K.Afne kan.kan...macho sangat...posing gaya gitu dan macam mat bangla pun ade...kikikiiii

rosnita zulkifli said...

penurun sapa la tu ??

Afne said...

bangla pn bangla la eyrfan.. yg penting warganegara malaysia bkn penduduk tetap ekekekkk

::Deela:: said...

K.ros ni mcm tak paham penurun pangai sape...hehe...

::Deela:: said...

Itu ler asalkan hensem byk dr bangla dan ada my kad kan...kan...kan...