::PENGIRINGKU::

Tuesday, November 16, 2010

::SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA::



Salam Aidiladha kawan2...saya sudah mau pulang ke kampung nih...Take care kepada semua yg mau memandu pulang ke kampung ye...selamat bercuti bg yg bercuti panjang...sy cuti esok je...Khamis kembali bekerja...huhuuu...

SALAM AIDILADHA + SELAMAT MENJALANKAN IBADAH KORBAN...
SEE YA!!!





::HABIS LA KAMU LAPPY!!!::


Tgk budak kecik kat atas nih...habis sudah lappy mama+papa kena godek...klu lappy tu leh berkata2 kan...harus dier jerit...STOP!!!!!!!!...sudah2 la tepuk sy...hahaha...

ini la kegemaran Eyrfan sekarang tau kawan2...pantang dilepaskan...harus dier laju je menuju ke lappy...nk congkil semua huruf yg ade dan tepuk2 screen nyer...

Adzi !!! awk tgk la...stp kali org bukak awak nyer blog harus eyrfan teruja dgn muzik theme kartun tuh...pandai ooo..klu org tutup sound harus dier tenung muka mama tanda tak puas hati...hahah...



Thursday, November 11, 2010

::CONDO D'SAVOY A'FAMOSA::

Okey..seperti yang dijanjikan...sy nk cerita pasal kondo tempat kami menginap mase kat A'Famosa...kondo ni aku dapat dari beli voucher dengan org Ambank...sangat murah dan berbaloi2...kondo 2 bilik yg seba complete...tak mau story bebanyak...tgk gambar sudey...sgt puas hati...lain kali leh gi lagi kan!!...

here we are!!

ruang makan dan kelibat dapur

second room..disebalik bantal ade eyrfan..hehe

ruang tamu..baik nyer pakai kain pelekat!!

1st room...abaikan yg berselerak tu

bilik air dlm 1st room


Condo 2 bilik dan 2 bilik air..sesape berminat leh arr kesane...malam leh ke koboi town...di siang hari terjah la safari world dan waterworld theme park...syiok!!!




Wednesday, November 10, 2010

::TRIP SEFAMILY KE A'FAMOSA::

Alhamdulillah..settle sudah majlis aqiqah utk kali kedua eyrfan kat perak...story pasal aqiqah akan dicreate nnti2 eh..tak tau biler...heheh..sekarang sy mau cerita pasal trip kami sekeluarga ke A'Famosa...trip nih konon nyer utk berterima kasih kat diorg arr sbb tolong2 utk handle kenduri haritu..disamping mengeratkan lagi hubungan...cewahhh...kali pertama bercuti bersama keleuarga mertua..yuhuu!!...

Kami kan semua kat kampung kan..harus la gerak dr perak ke melaka...gerak dr awal pagi sbb nk kena singgah rawang dulu...amik kete besar sikit so leh bergerak satu kete je tak membazir kate nyer kan...

Dr Rawang terus ke A'Famosa dan check in..nnti next entry sy story pasal kondo tempat kami menginap eh...tido semalam je kat sane...malam gi ke koboi town tengok carnival show...superb...sgt happenning...dan keesokkan hari nya kami ke bandar Melaka...menikmati kesejarahan melaka....okey penat nk citer..mari kita layan gambar shj...


trip dr t.intan ke rawang

over suka

malam kat koboi town

berjalan jauh semata2 nk cari masak asam terbaik!!

driver boat river cruise..hehe

mula2 je hyper..pastu kena dodoi ngan angin terus tido

nice view

Itu sahaja gambar yg ade dlm simpanan sy..yg lain semua dlm camera kakak ipar gue...kok nya klu tunggu dier transfer kompom tak terupdate dan berkurun...sekian terima kasih...summary utk vacation nih adelah..terbaik!!...sangat syiok...melaka mmg maju...sgt indah!!..cewah!!

::TUPPERWARE::



Lama sudah mengidam mau beli bekas makanan untuk miqael Eyrfan...asik2 pakai bekas taupufa je kan...so alang2 k.ros dh ajak berkongsi beli set tupperware yg cantik colorfull nih maka sy pun ape lagi..terus suka!!...

sy pilih warna kuning sahaja semua nyer...k.ros pilih warna biru dan mak k.ros warna hijau dan oren...kongsi bertiga...alhamdulillah sangat puas hati...sekarang bekas simpan makanan eyrfan adalah tupperware..suka!!!