::PENGIRINGKU::

Wednesday, November 19, 2008

::ILMU PELITA HIDUP::

Morning...mlm tadi bagai nak bergegar bumi ni aku rase...perh...ayat tak boleh bla...hehhe...sbnr nyer seperti ape yg aku rancang lah kan...balik je dr keje pas mandi bagai...aku terus mengadap lappy kak ani...belajar nak mencantik kan blog aku ni...seb baik lah ade org IT kat umah aku ni..kak ani la kan..ishh...asyik promote minah ni je..nyampah lak aku...hahhaha...takpe...sifu kan...


sangat tekun kan sifu aku ni..hahhaha



akhir nyer...berjaya lah jugak ktorg mengedit ape2 yg patut kan dlm blog ni...siap tak ngantuk lagi siot...klu hari2 biase tu sblm ni lah kan...sblm ade blog ni...kul 10 je mula arr mata ni...rase cam nak letak lidi je..bagi tahan sikit kan..mlm tadi amik ko..dekat kul 12 gak lah ktorg masuk bilik memasing...ni semua blog punya penangan...hahhaha...lawak2...

ape2 pun..thanks kak ani...hari ni kitr sambung lagi ehh...adoii yaii..tak jadi keje siot!!!

:)

1 comment:

ani said...

lps ni x leh kutuk akak la..nnt x berkat ilmu blog ni...sure blog jd x lawa...hehehe