::PENGIRINGKU::

Monday, November 24, 2008

::MEMANJAKAN WAJAH::

Jumaat lagi aku dh berjanji ngan kak su nak dtg buat facial muka aku ni ha...lame sgt dh tak berjaga...tambah2 dh nak dekat ngan hari2 penting hidup aku....penting ke???...harus lah...heheh...
Tapi malang nyer sepanjang buat facial tu haram lah aku mengamik gambar tempat ni...apsal ntah..nak kater tak bawak kemera...bukan..kemara sentiasa ade dlm handbag...giler sengal kan...lame siot kakak nimengodek muka aku ni...dari kul 12 sampai ke pukul 4...sampai naik angin la pakcik sorg tu..hahaha...rase rilex giler siot diorg duk sental muka aku ni...besh sgt....


Produk yg digunakan..ni aku dapat free...Thank kak sue


Lepas je selesai smua facial lah bagai aku pi lak jalan TAR...nak cari barang utk majlis aku tu...adoii yaiii...ramai giler org...lupa lak hari tu ade pasar malam...aku terjah kedai yg harus aku pergi je...dlm 1jam je aku kat sane...pening kepala aku tgk org reramai ni...hujan2 pun ramai manusia yg bershopping ehh...tak amik gambar pun...bahaya lah nak kuarkan kamera time org reramai ni..tak pasal2 je kang...heheh

Dh on the way balik tu baru perut ni tersedar yg aku tak makan dr tghari..singgah jap makan...hahahah..alhamdulillah dapat gak aku makan ikan sweet sour yg aku idam2 kan hari tu...

Balik umah lak aku duk mengerjakan barang2 yg aku beli kat jalan TAR tadi...ishh..gambar ade tapi tak leh tunjuk kat sini..nanti tak suprise...hahaha..giler poyo kan..pedulikk...heheh...kul 2 baru terasa mengantukkk..ape lagi...tido time...gudnite!!!

hahhaa...giler selambak post aku citer pasal hari sabtu je...dh settle...ah...malas nak pening kepala dh..tinggal ahad nyer aktiviti..banyak gak...adoii yaii..

No comments: