::PENGIRINGKU::

Thursday, April 23, 2009

::JAMUAN MINUM PTG::


Ni ceritera ptg semalam...tp "kesibukan" aku membuatkan aku terpakse update lambat...cewahhh...sibuk la sangat kan...hahah...padehal...cittt!!!

Ade mereka2 yg bermurah hati nak belanje kami semua satu opis ni minum ptg...buat sandwich je...jadi lah kan...kenyang tahap gaban gak lah perut2 kami semua...heheh...sblm makan kena gotong royong kat pantry dulu ye...ni muka2 yg rajin kat pantry...aku rajin gak tau...rajin buat bising...hahha...tolong kang buat kena marah je...almaklum arr jarang ke dapur...heheh...takpe kengkawan opis den paham..hahah





tu lah mereka yg terlampau rajin...termasuk aku..haha



Hasil nyer sederetan sandwich dan air kopi yg pekat lagi likat...kopi tu aku buat sendiri ye...diorg minum teh...aku saje nak tukar selera..tapi kan klu ade biskut kering mesti lagi besh...supplier biskut aku dh pencen arr..lame tak amik order...hehhe...


Dlm mase sekelip mata je habis semua tu tau...dh ptg kan...semua kebuluq...hahha...ape2 pun time kasih sangat pada mereka2 yg dh sponsor semua makanan ni...









No comments: