::PENGIRINGKU::

Wednesday, April 15, 2009

::LAPPY BARU::

Minggu lepas kan ade PC Fair kat klcc...so untuk memenuhi keperluan yg satu ni aku ngan Jai bersungguh la psa keje redah jem pi klcc...hari jumaat lepas kami gi nyer...lame kan citer ni aku wat pekasam je...nak menulis tapi idea tak berape nak ade..camno???...

dh jangan merapu la...sblm memulakan terjahan harus isi perut aku yg memang kebuluq dari tghari tak makan...Jai dh makan so dier pandang je...hehhe...see den makan ape...mee sizling key..nyum...nyum...amat menyelerakan key...



okey biler perut dh agak sengkak dengan makanan baru la hati senang nak membeli belah...cewah....so dengan perut yg penuh tu gak lah aku gagahkan diri pi ke PC Fair tu....jauh gak nak menapak...dier kat bangunan sebelah...aku pun tak pastu ape bangunan nyer...tp klcc punya gak lah...ramai ooo org yg duk pi terjah sane...pastu aku tembung ngan semua org majoriti bawak beg besar2...memborong sakan depa...adoii...tak puas hati aku...heheh


so dh habis survey bagai...aku ngan Jai decide nak beli kat TOSHIBA je...tu je yg harganya berpatutan dan memberangsangkan poket....ooo..lupa nak cakap...dh half way jenjalan tu kami jumapa ngan kawan seopis yg nak beli gak...so sesame sejalan lah nampak nyer...sangat respek tau ngan couple ni...bini ngandung dan dh doctor sah kan terbukak 1cm pun leh lagi tu pi jenjalan kat klcc...adoii...klu terberanak kat situ tak tau lah aku...kena letak name anak "ahmad klcc" kot...hahah...


aku just duk tepi je...dengar diorg duk bincang2 pasal harga ngan segala kejadah haram yg diorg nak tau lah ngan dieler tu...keje aku amik gambar then tgk org...biler Jai tanye camne...aku just jawab okey je memanjang...hahha...asalkan beli abg oii...hehhe..






dan akhir nyer...dapat la kami lappy yg tersangat kami idamkan...dr TOSHIBA SATELLITE...murah2 je...jadi lah...dari nan ado kan...heheh...nnti aku upload gambar aku ngan lappy tu ehh...skrg lom ade mase lagi...thank sayang beli lappy ni...muahh!!!
terus romantik kan...aw!!!!







No comments: