::PENGIRINGKU::

Wednesday, April 29, 2009

::MASAK2 CAMPAK2::

Malam tadi aku masak tau korang...ulangan...aku masak tau...hehehe...adoii..nampak sangat jarang2 masak kat umah kan...tapi stp kali aku masak mesti nasi goreng or sekufu ngan nyer lah...makanan simple2 je...suami i tak cerewet u...dier redha je diberi makan makanan camni...alhamdulillah...nasib den!!!...

alaaa...aku masak nasi goreng campak2 je...wekend hari tu kan balik kampung so mak mertua den ade kirim ayam bakar so aku potong kecik2 then campak je dlm nasi goreng tu...jadi lah nasi goreng campak2...

rupa nasi goreng campak2...belasah je arr..
sup ayam...mak mertua i tapaukan
mangga yg lemak manis
keropok papedom
Alhamdulillah...kenyang teramat kami suami isteri malam td...syukur rezeki ALLAH...
....erkkk....





2 comments:

ai said...

campak2 la yg sedap tau!

ani said...

dgn sukacitanye eden kobarkan telah mengtag ekau...sila jgn malas2...