::PENGIRINGKU::

Wednesday, August 17, 2011

::KAD RAYA::





Lama dah kan tak dengar pasal kad raya ni...saya pun lame sangat dah tak terima kad raya dari org...huhuu...eh..ade lah..stp tahun saya dapat kad raya dari papa Eyrfan...lupa pulak...hehe...org sekarang nih semua dah advance...tak main lah kad raya..semua skrg send kad digital je...sms je lah...wish kat fb je lah...mcm2...

minggu ni aku duk sibuk settle kan amanat bos...suh hantar kad raya kat semua kenalan business dier...aduhh...jenuh babe...mencari kad raya dan setem...sgt mengimbau kenangan dulu-dulu...beli kad...tulis-tulis...ingat lagi dulu siap tulis pantun "pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas"....hahah...then tampal setem...pastu gi pos box...campak surat..then tunggu posmen depan umah harap2 kawan2 balas kad kita...haha..

Teringin gak nk kembali kan kenangan tu...korang meh la hantar kad raya kat aku nih weh...hehe...boleh ke mintak mintak camtu...hahha....






1 comment:

elna said...

org2 kaya2 macam bos jer yang main kad2 raya nie...kuli2 macam kita setakad sms jer....jimattttt...hahahaha...setem dah mahal doh...kos kos....