::PENGIRINGKU::

Thursday, October 13, 2011

::ALHAMDULILLAH REZEKI::



Rentetan dari entry alhamdulillah before ni...masih ingin memanjatkan syukur sebab ade lagi rezeki yang mendatang..Sebenar nyer benda ni patut laksana lame dah tapi almaklumlah banyak sangat tangguhan nyer..then baru sekarang dapat berita gembira ni...bertambah lagi rezeki untuk keluarga kami...syukur!!!

 
Okey...eyrfan lah paling suka kot...lepas ni lagi banyak leh shopping barangan dier kan...ish...hehehee...nnti kita gi holiday key sayang!!








6 comments:

SiTi said...

alhamdulillah......aku pun menunggu gak nih...

elna said...

hem hem....aku pun nak merasa og belanja makan nie....bila ekkkkk...hahhahaha

::Deela:: said...

siti : itu ler...gomen lagi byk kot...hehe..rezeki keluarga...hahaa

::Deela:: said...

elna : laksa tak dapat lagi lah...mane erk...hahahaaaaaa...(tak menjawab soalan)

tie gadies said...

alhamdulillah..rezeki..
nant blanjer tie k =)

::Deela:: said...

Tie gadies : thanks....eh tp awak sape erk.. Kenape sy kena blnje awak erk..wakakaaaaa