::PENGIRINGKU::

Monday, March 18, 2013

::MENUNJUK SIKIT::


Alhamdulillah rezeki untuk kelahiran tahun ni...haha...berjaya mengepau insan2 terpilih...jom tengok ape yang saya dapat...sorry memang saje je nak menunjuk...bukan selalu kan...sbb special jerk nak menunjuk kat tetiap kali membeli nak menunjuk tu mmg la lain kan...hehe...

okey cukup membebel tu ye...

birthday kek dari jai...3 buah utk papa mama dan eyrfan...i love u papa...

kad birthday super duper special dari papa dan eyrfan...sweet sangat!!..i like..

Wallet saya kebetulan pulak koyak di saat2 hari lahir kan...wwhatsapp kat kakak ipar terus dapat offer belikan wallet baru utk hadiah birthday...haha..syorga sangat!!..

Dan hadiah paling berharga utk tahun ni...sangat valuable...suka sangat!!!

okey dah siap menunjuk...tak pe saya redho dicaci or dikata...saya aminkan doa kawan2....hahaaa
ade lagi tak yang hutang dengan saya hadiah birthday....kikikiii


No comments: