::PENGIRINGKU::

Friday, January 15, 2010

::SY DITINGGALKAN::


Perh..tajuk tak bleh bla...sgt tersentak kan...

ish...betul lah kengkawan..hari ni sy sendiri..suami terchenta balik kampung..huhuu...melawat atuk nyer masuk hospital...excident...langgar lari...kuang ajaq sungguh sape yg langgar tu...klu aku jumpa siap lah...aku gigit2 hidung ko...hahhaha....tp smlm ikut kan kata bapak mertua aku..atuk takde lah teruk sangat cuma kepala nyer kena scan lagi utk pastikan takde darah beku or something...

Aku nk join jai balik kampung jugak..tp family dier tak bagi...huhuu...diorg risau sbb aku kan dh 7 bulan skrg...byk kemungkinan boleh jadi..then atuk pun takde lah cedera teruk sgt...takpe..aku setia menanti sbrg berita...doakan semua nyer selamat...

tp syiok nyer...sblm jai balik pagi tadi dier dh tinggalkan nafkah...hahha..jom pi enjoy...hahhaa!!!...bengong kan...alah..kejap je..kang ptg jai balik sini balik...heheh..bujang seketika je acik nih...saje gebang lebih!!!...
wakakaa!!!

1 comment:

Afne said...

pergg airmata darah siot. tak leh thn aku tgk hahaha

moga atok jai cpt sembuh. ko jgn suka gigit org kang jd halimah jongang kang...