::PENGIRINGKU::

Thursday, January 6, 2011

::EYRFAN 9 BULAN::


klu ikut kan eyrfan dh 9 bulan 6 hari la mase aku draf entry nih...sangat banyak perkembangan dier...erm...cepat je kan..pejam celik-pejam2 dh besar...baru2 ni semua duk sibuk cite pasal anak masuk sekolah bermacam-macam peel..terus rase tak lama lagi aku akan rase semua tuh...arghhh...syiok ke?...

ha..nk tambah lg satu?...uuuu...tunggu la eh...bagi sy berehat2 dulu setahun dua..nnti dah abis rehat saya carikan kawan untuk eyrfan eh...

Sebelum tu tengok dulu muka hensem boy saya...hensem ke??...pedulik saya tetap nk cakap anak saya hensem....


  • sudah mula merangkak walaupun sikit2...gerak 2 3 tapak terus menyusur semula...malas banyak lah...
  • berat dan tinggi dier saya tak tau la...kena tunggu check up setahun la kot...tapi klu dukung tu mmg tak larat lelame la...bukan sebab dier berat sangat pun tp sbb terlalu tak reti duk diam...semua nk pandang....lasak ooo...
  • dah pandai duduk dengan sendiri nyer...
  • klu tgk org baring..harus dier akan panjat org tuh konon2 macam lalu kat titi lah...adventure la konon...
  • suka sangat klu jumpa cousin dier si abg aiman tuh harus akan berebut ape je yg abg tu pegang...siap panjat org tuh kan...jadi nyer si abg cam dh takut ngan si adik..hahah...camne?...
  • naik walker lagi lah...siap buat shaffle lg...langkah 2 3 kali terus lepas kan...menyusur la walker tu melanggar ape je kat depan...habis tunggang langgang umah dibuat nyer...tu takpe lagi tp klu dier langgar kaki kiter lagi ar...huhuu..rase nk &^%(*$% je...heheh
  • lagi buat mama+papa geram...klu kiter marah or larang dier buat ape2...dier akan pandang muka kiter pastu bagi senyuman paling comey supaya kiter cair...aduh anak!!...
  • klu ajar bertatih..udah laju sangat...terkangkang2 kaki comel dier tuh...ooo...eyrfan pun dh boleh meniti sikit2 sambil berdiri kat kerusi ke ape..tp kiter kena pegang la...klu tak kompon jatuh...hahha..
  • errr...anak saya sudah 9 bulan tapi gigi tak tumbuh sebatang pun lagi...arggghh...mama lak scary dik oiii...


okey....itu je kot cerita pasal eyrfan punya perkembangan untuk bulan yang ke 9...nnti saya update lagi utk setahun pulak...harap2 mase tuh eyrfan dah bileh jalan la erk...heheh



No comments: