::PENGIRINGKU::

Sunday, January 23, 2011

::FAMILY MAKAN-MAKAN DAN KAWEN OUR COUSIN:

Weekend hari tu family saya semua datang berkumpul kat umah...saje jenjalan plus nk ke weeding cousin kat damansara....so saya dah arrange kan satu majlis makan2 kat flaming utk diorg..flaming lagik...haha..mati lah..saya dh boleh jadi duta flaming bukan!!!...

booking kul 8 malam hingga 10 malam...makan la puas2 adik beradik ku..cewah...sape belanja...ya saya belanja..makan!!!...amboiii...heheh...seronok sey makan reramai pastu dapat lak anak buah yang super duper rajin pi amik makanan...makcik ngan pakcik just duk dendiam mencekik...hahah...


korang tgk aiman...aduhh habis nasi diterabur nyer
ha ni lah mak bapak si aiman


eyrfan..kenape buntang sgt mata kamu
licin sudah
Alhamdulillah berjaya jugak saya mengumpulkan semua family utk makan2 ni...seronok dan syukur sangat dikurniakan keluarga besar ni...moga keluarga kami kekal bahagia buat selamanya...klu arwah abah ade kan syiok..huhuu!!!

...................................................................

hohooo...dh tak mau cedih2 la...ni nk citer pasal ahad pulak...cerita pasal wedding di damansara...ni cousin saya..name nyer NOR...best ooo kawen dier siap ade silat2 lagi..silat2 org minang...habis semua bahasa minang keluar mase diorg nk mula bersilat ni weh...layannnn

sgt kiut sbb ade pahlawan kecik lagi..hehe
dan ini lah pengantin nyer

No comments: