::PENGIRINGKU::

Thursday, September 6, 2012

::MAJLIS PERTUNANGAN EIKA MY BFF::


Sabtu Lepas...hari teramat busy utk aku kot...cit poyos...jumaat dah upah eyrfan jalan2 so sabtu dier lepak umah sekejap pagi nyer ngan papa n paklong...mama nyer kena attend BFF dier bertunang...bukan senang okey nak menjadikan detik ni sebagai suatu realiti...haha...diorg ni bercinta sangat lama tp macam pangai dedua nih..dan skrg akhirnyer bersatu jugak...hehe...

sabtu kul 10 pagi dah keluar umah menuju ke umah eika kat shah alam...before tu dah siapkan nasi goreng utk diorg yang tinggal...

majlis start awal...kul 11 dah mula...bagus gak...lepas tu byk lagi aku nyer aktiviti...kawan2 lain tak dapat join...semua ade hal masing2...so aku ler satu-satu nyer wakil yang ade...jadilah eika ye...alhamdulillah majlis berjalan lancar sangat...jom tgk gambar je eh...malas nak cerita...boleh??..


eika cantik sangat hari tu...aku suka baju ko...tapi malas cakap depan dier...nnti pasan lebih...haha

 

ni lah aleep...muda lagi dari eika tau...jodoh kan...what u can say!!!..


Lepas lunch kat umah eika terus bergegas balik...jemput eyrfan dan papa nyer...then ktorg ke sg buloh pulak attend weeding adik my BFF Musz plak...then sambung beraya 2 buah rumah kawan2...sampai umah terus keletihan...esok nyer geng jahat jejai nak datang pulak...waduhhh...berperang kat dapur ler kan...story tu off record sebab majlis tertutup...haha...

ape2 pun aku doakan eika dan aleep akan bersatu di alam perkahwinan nnti....cant wait...



No comments: