::PENGIRINGKU::

Tuesday, September 25, 2012

::SERAI @ EMPIRE::


Lepas dah hampir putus nyawa main slide...jom kita cari makan pulak...mmg dah decide dari opis pun...sbb ade org tu mengiaw nak makan PAVLOVA....dari luar tengok macam wah cantik nyer...tapi orang sangat lah ramai..lunch hour kot...menunggu table kosong so posing lagi la...hehe






Cantik sangat interior nyer...setiap meja ade glass berisi serai..simple but nice.... 


Sementara menunggu makanan sampai..jom buat keje giler minum air rendaman serai...haha...ni gambar sekadar gurauan je ye..xde makne teman nak minum air tuh..


 
jom check menu ape yang saya order...saya minum air sirap bandung jerrr...sedap ooo...


then makan pulak saya pilih mee goreng mamak...perh...rase nyer teramat sedap...sampai dah setengah baru teringat nak pelawa kawan2...haha..potion nyer banyak jugak..tp sbb perut lapar..mmg berbaloi...


bukti yang saya sangat lapar dan makanan ni adelah sedap..see...licin sudah!!!...hahahaa


Kata pun datang serai ni nak makan Pavlova kan...so wajib lah diorder...satu slice kongsi beramai2...rase sorang sikit...yang lebih orang yang mengidam tu lah kan...tapi betul lah...pavlova kat sini sedappppppp sangat!!!....


dah perut kenyang then minta bill...tgk bill hamik ko...takpe ni jumlah utk 8 orang makan..hehe...bayar masing2 ye... gaji dah hujung2 nih..no blanje2...


dan entry diakhiri ngan gambar kami beramai2...


review utk SERAI ni...makanan yang saya makan sangat sedap...kalau nak try amat dialu-alukan...PAVLOVA dier juga sedappppp....



No comments: