::PENGIRINGKU::

Monday, June 22, 2009

::HEY KOME...MUSIM DOGHOYAN UDA BERMULE::

Perhh...skrg ni merata-rata kan kiter tgk org jual durian...memacam harga ade...memacam jenis ade...minggu lepas aku dh blk kampung dh merasa makan durian sampai panas satu badan....tp boleh tak aku kate yg aku still tak puas...huhu...peberet siot....

Dan...kerana kasih seorg ibu pada anak nyer...jumaat abg aku datang sini then bawak sebungkusan yg bau nyer..........masyaAllah...mengembang kuncup kan hidung aku nih...hahha...tp kutahan jebat...sbb abg aku sampai umah aku pun dh kul 12 tgh mlm kan...klu ikut hati nak santap terus tapi fikir balik esok ade futsal so kena tido awal...so simpan dulu dlm peti....

Sabtu malam...baru teringat nak mkn...sangat suprise siot mak aku bungkus doghoyan tuh...heheh...


jeng..jeng..jeng

2 plastik merah
surat khabar pulak
tupperware
doghoyan
aik..abish licin

Hahaha...mekaceh mak...adik sayang mak sesangat..lain kali klu ade yg nk dtg kl mak kirim lagi ehh durian...wakakkaa....keji nyer anak balik kampung tak mau...hahha...baru tadi mak call citer pasal durian banyak giler kat umah...sampai tak larat nak makan...adoii..ni yg buat terjengkit-jengkit montot aku nak balik kampung ni...huwaaaa...minggu ni balik kampung perak pulak...ade wedding....takpe...tunggu ye doghoyan kepulangan den...siap lah ko aku keje kan...abishhh...kasi licin punye....huhuuu..

doghoyan!!!!!





No comments: