::PENGIRINGKU::

Tuesday, June 9, 2009

::PUDING ROTI CARAMEL::


Ehemm...ehemmm...nak citer pasal masak lagi arr...lantak arr...biar korang bosan...wehhh!!!!...aku baru kawen arr so banyak yg aku kena blajar masak tau...klu tak abis arr aku laki cari makan luar nanti...heppp...dont't ever2 cuba ehh!!!!....sambil cekak pinggang yg ramping ni...hahha....

Actually....ade roti yg tak bermakan kat umah tu yg dh nak expired date kan..so dari aku bazir2 kan dier kan baik aku buat sesuatu...so gigih la cari resepi kat dlm internet ahad petang tu...cari2 jumpa lak kan resepi yg sangat mudah dan semua barang ade kat umah kan....so....eden toray la...kul 9++ baru start nak buat ni...sambil layan jgn lupa lirik sambil tangan laju2 buat kojo kat dapur....cewahhh...gaya cam propesional je kan...heheh....

kul 10++ dh siap dikukus dan ready to eat...tapi Jai gedik nak suh masuk dlm peti ais dulu baru nak makan...adoii..layan kan je...klu tak sape lagi nak makan kan...aku buat utk dier je sbnr nyer...hehhe...

see...very the yummy kan..

muka ghairah menyantap!!!
resepi????...korang cari kat internet arr...aku pun copy dari sane gak....heheh....





No comments: