::PENGIRINGKU::

Friday, June 5, 2009

::LANGSUNG TAKDE KOJO::

Seharian siot takdo keje hari ni...pagi dtg pas sarapan print statement bank cam biase...agih2 kat anak2 ayam yg lain statement tu pastu aku dh takdo kojo...hahhah...pastu duk melayan internet je...pastu aku terus tersangkut duk melayan cerpen online...lepas satu2 citer aku duk skodeng bace....seronok gak...sampai kelekaan korang tau...cewahh...walaupun bos ade kat bilik betul2 belakang aku..tapi..ade aku kesah...lantak arr..dier pun dh takde hati nak duk opis ni..nak berenti dh pun kan....so korang buat ape je arrr..bos tak marah tau...suka2 aku je kan...

Pastu leka punya pasal...sedar2 kengkawan ngan bos semua dh kuar...kosong opis tinggal 2 3 orang je...duk membatu kat tempat memasing..tp jam baru kul 11++...blom kul 12 siot apsal semua dh lesap...cittt...ini tak adil....lom waktu rehat lah weyyy...aku pun bingkas bangun...hahha..terikut pulak bahasa dlm cerpen kan...terus gi toilet membuang ape yg patut dulu...then terus amik kunci kete cabut pi midvalley...jumpo ex-housemate aku...anifrzn arr...sape lagi...dier je suka layan aku jenjalan...hehhe...tak kemane pun..just pi makan then pusing2 mid..aku tak beli ape pun...tapi k.ani terjebak ngan hasutan aku...dier beli spect mata itam korang...ye lorrr...org dh ado kete kon...hhahah..saje je aku!!!!

Jalan punya jalan...jalan punya jalan dh kul 2.30...errr..kena masuk opis balik semula arrr...sampai opis...tgk semua duk main game je..wehhh...korang apsal ni...kena sergah ngan aku...amik korang...muka semua toya je cam monyet tak dapat pisang...hahha...rupa nyer sistem ngan internet semua tak leh masuk...ade network problem kat opis aku...adoiii...menyesal aku balik awal...hampeh!!!!!.....tp nasib baik aku nyer cerpen still terbukak dan belum bace lagi...so tak bosan sgt...abis bace duk main game pulak...tp semua terberenti jap sbb aku duk terpakse melayan k.afne yg terjerit2 sbb dlm drower penuh lipas...hahha...dier duk ngandung baby tapi lipas kat tempat dier duk beranak dengan jaya nyer...ishhh...cam pandai je lipas tu mengikut tuan nyer...hahahha...

dh lah...ni je cerita bosan aku hari ni...cerita pasal ketidak adaan keje nyer aku kat opis hari ni...malam ni aku tak bosan sbb ade laki tercinta nk manje2...awwww!!!!!

No comments: