::PENGIRINGKU::

Tuesday, June 2, 2009

::TAG DR K.AFNE::

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
- Berdebar2....tp takut lah klu terlalu berharap...

2.Saya nak makan?
- entah la...ngah kenyang tak teringin nak makan ape lah pulok...

3.Saya tak suka?
- denda yg sy tak suka arr...no idea

4.Impian saya?
- nak ade happy family dan nak gi melancong lagi arr

5.Haiwan yang saya tak suka?
- babi...influenza siot!!!

6.Saya harapkan?
- den nak jadi kayo

7.Jika boleh putarkan masa?
- den nk ubah ape saje yg dh tersilap dilakukan sblm ni

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- acik kayo!!!!

9.Handphone saya adalah sebuah?
- alat mudah alih...utk aku call/sms family dan kengkawan..upss tapi lagi best dijadikan camera...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- upsss....3 kali dan yg ketiga adelah insan bergelar laki den skrg ni....

11.Saya suka pada?
- cuti...uishhh...leh relaxkan diri...dapat lak melancong somewhere around kan...perhhh!!!

12.Kawan-kawan saya..?
- klu kat n9 kan 'kawan' tu makne nyer suami...so tentu lah Jai kan...klu kawan2 ermmm...ramai...tak terkira...cewahhh!!!

13.Pernah dikhianati?
- entah la...aku redho!!

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- biar TUHAN yg membalas nyer...kiter manusia biasa


Senaraikan 8 orang untuk di Tag
  • anifrzn
  • aniey sengal
  • errina
  • dh arr cukup arr tu...malas dh aku nak cari lagi...korang klu takde benda nak update tu sila amik tag ni...harus hukum nyer ye...hahah

1 comment:

Afne said...

aku lak yg berdebar2 baca jwpn utk soklan no 1 tu hehehe