::PENGIRINGKU::

Saturday, June 6, 2009

::CERITARA HARI SABTU::

Sabtu ni aku tak balik kampung memane dh...mmg plan nk memerap kat umah je...nak berehat kaedah nyer....hehehe...sila jgn percaya ye korang...takde makne nyer duk umah semata...haruss terjongkit-jongkit buntut aku ni nak berjalan kan...hehehe...

Tapi pagi tadi bangun dari tido kul 7++...perhh..nmpk sangat subuh gajah tempang kan...hahah...tgk kat hp ade msg dari pais...kate bapa mertua nyer meninggal pagi kul 1.30 pagi tu...klu bapak mertua pais makne nyer abah aida...aida tu kawan den gak kan...errr!!!!....so terus tipon pais tanye status camne...leh gak pi jenguk jap....dh story sikit2 ngan pais terus bangun mandi siap2 pi keje dlu...hari ni kan cuti umum...so ade gaji double kan...pi lah cari duit dulu kann...

Sampai opis rupa nyer sistem still down lagi...same cam semlm...aduihhh...tak leh buat keje lagi...bosan sungguh la...so turun bawah pi sarapan kat kedai mamak lagi besh!!!....sian ko aniey makan meggi je pagi ni...aku makan roti canai...cedap!!!!.....upsss..termelalut cam org tua lak...hahha...naik atas duk main game jap pastu kul 11 gerak pi masjid bridge tengah cheras...sbb pais cakap arwah abah aida akan disolatkan kat situ...ktorg sampai je masjid jenazah pun baru sampai...so lepak jap bace yasin semua then jai join solat jenazah ktorg pun gerak balik arr...tak lah join sampai ke kubur....cukup arr sekadar menjenguk....salam takziah utk aida sekeluarga....AL-FATIHAH......

ha...korang kena tahan mata tau bace entry aku kali ni....banyak sangat pulak aktiviti hari ni...so ade banyak story aku longgok skli dlm ni ehh....pas balik dari tgk arwah ktorg tak terus balik umah tau...heheh...kan aku dh kate jgn percaya aku nk berehat duk umah tau...heheh...ktorg terus ke sunway piramid lak...sbb ade infomer kate padini buat sale up to70% kat situ...harus arr terjah kan....tapi....perut kami lapar tahap gaban nak berperang dh tau...so pi makan dulu...kiter terjah kfc sajork...malas nak pikir!!!!


tantik gak view dr kfc ni kan...biler arr ku nk mandi dlm ni...name je umah dekat...
ramai sungguh la main skate kat sini...mcm ulat aku tgk

hahah...maap lah korang ye...aku teruja sangat duk pilih barang2 kat padini sales tu terus terlupa nak snap gambar...giler korang...murah teramat ko....baju rm9 je....seluar keje rm13...banyak lagi arrr...terkeluar-keluar mata aku memilih nyer...hahha...tp aku just beli sikit2 jo...tak mampu arr..jalan2 lagi sampai kul 6....balik tu pulak ternampak lah pulak org duk jual durian longgok...perhhh!!!....sangat mengiurkan anak tekak aku yg nampak ape aje makanan mengeletek kan...gedik2 nak makan semua...adoiiii...ape lah anak tekak aku ni...heheh...


tengok arr...banyak giler durian
pilih je mane berkenan ditekak

Finally...kami just beli yg 2 biji rm10 je....saje nak merase...pastu hasil gediksss kan aku kat situ so dapat arr free sebijik lagi...hahah...yesss!!!...berhasil....siap abg yg meniaga tu sound ngan pelanggan lain yg semua nyer lelaki tu..."ha..tu arr abg dtg tak bawak aweks...klu tak dapat free gak cam diorg"...hahah...lawak sungguh...


tgk hasil nyer...banyak giler isi...walaupun nipis tapi sangat lazat korang tau...
nyummm....nyummm...alhamdulillah...lepas hajat aku nak makan durian...erkkkk!!!!...kenyang sudah...baru sudah melantak durian ni...lazat sehingga mengigit kulit durin rase nyer...korang nak ke???....poie boli sendiri...durian bersepah dh skrg ni....

wokeyy...sekian dahulu ceritara hari sabtu aku ehh...aku nk melayan laki lak...awww!!!!






No comments: