::PENGIRINGKU::

Thursday, June 11, 2009

::JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK::

Malam smlm pas Jai balik futsal terus dier cakap abg ade booking wayang...nak pi tgk ke?....ehemm...aku kate tak kisah pun..boleh je..tp dlm hati dh loncat2 dh kan...best ni leh jenjalan kat mid...leh bodek beli sesuatu yg aku duk idam kan sblm ni...hehehe...ceng...ceng!!!!!....

Kebetulan lak petang tu aku dapat cek dari Pantai Medicare...so terus pi clearkan kat CIMB...kojap je...tak sempat nk amik gambar..heheh...rakus kan dapat duit....wakkaka...pas pi bank terus pi makan lak...makan lelaju sbb wayang dh nak start kul 9.30...punya arr ramai org duk nak tgk wayang...sampai beratur nak beli popcorn pun panjang giler...naik lenguh kaki den...


Ktorg tgk citer JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK....mase mula2 dulu aku tak mau tgk sbb macam citer bodoh je kan...pastu ramai lak kengkawan kate layan gak citer nyer kan...lawak abis...so terjebak lah aku pi tgk gak....tp mmg betul pun wehhh...lawak sungguh la...cam kiut je tgk muka si Shaheizy Sam ni...giler lurus bendul arr dier...pastu si cat farish lah jadi toyol yg sangat cumel...ade ke touol gemuk muncit....hahah...adoii la....aku minat kat diorang berdua je...yg lain tu okey la...memeriah kan cerita gak la...hehhe....puas hati arr layan citer ni...

Mase kuar dari wayang tu ade ktorg dengar budak ni cakap ngan mak dier..."tak puas arr tgk citer ni..."...disambut mak nyer..."nnti kt cari dvd pulak ehh"...amboi!!!...





No comments: