::PENGIRINGKU::

Thursday, June 11, 2009

::DAPAT SUDAH::

Ehem...ehemmm...dh lame aku duk idam nak beli handbeg....baru semalam dapat tau...merata dh aku cari..byk yg lawa aku jumpa tapi mahal lak...byk yg cantik aku jumpa tapi target aku nak handbeg warna putih yg aku jumpa bukan putih....huhuu...lastly hari jumaat lepas mase pi mid ngn k.ani aku ade jumpa berkenan...tapi tak terus beli..nak kena tanya Jai dulu...kang dier tak suka kang menanah lak telinga dengar bebelan dier kan...heheh...

So jadi nyer semlm kebetulan kami ke mid nak tgk wayang kan...aku heret lah Jai pi kedai tu jap...BONITA je...skali tunjuk dier kate okey...ermm...ape lagi terus rembat arr...jgn pikir panjang kang melepas...hahah...

Finally, i got it....aku dh ade beg putih...leh arr tukar2 sikit...klu tidak duk usung beg hitam yg satu tu je arr....

aku suka sbb byk tmpt brg

3 comments:

IxoR@ said...

cantik beg tu!!!

skrg ni trend beg besar...macam2 bole sumbat.

ErriNa said...

wei..cantik ar.. berapa kau beli..ada sale ke?

d33la said...

ixoR@>>> itu ler...beli pun sbb byk poket ngan besar...semua sumbat sekali!!!

errina>>> ina aku beli kat BONITA midvalley...tak arr sales sgt...tapi ade dics 10% arr...tak sampai seratus pun...mai arr sini kiter pi shopping...kate dh duk kl kan...heheh