::PENGIRINGKU::

Wednesday, June 3, 2009

::MONSTERS vs ALIENS::

Haahaaa...mari gelak besar jap...hari ni aku tak buat keje langsung...bukan sbb aku malas okey!!!....tp sbb keje aku semua dh siap...semua entry aku dh settle kan semalam....yabedabeduuuu!!!!

Hari ni ngan esok aku just duk melepak je...kena tunggu closing 5hb lps tu baru aku sibuk giler babas...cewahhh!!!....konon je tu...so hari ni korang cuba teka kau buat ape...hehe..aku duk tgk citer monsters vs aliens...dari pagi tadi sampai lah lunch hour...layan gak citer nyer...standard lah utk citer fiksyen kanak2 ni...

Aku pasang headfon kat telinga pastu org ckp pun buat bodoh je...sbb tak dengar...hahha...ni ptg aku nk buat ape lak ehh...ehhehe...ishh...mata ni berat je pulak..wakakaka!!!!...gelak syaitan...

cd je...pinjam ngan k.za...hasil rampasan ni beb!!!..
sambil layan citer sambil makan asam beli kat cameron hari tu...lazat!!!

errrr....lemah gemalai nyer mate rase ni...adoiii...bos pun cam tau je aku tak de keje skrg...dier pun cuti lak...errrr....wa...wa....zzzzzzz...terus terlelap aku ni...camno???....zzzzz.....









No comments: