::PENGIRINGKU::

Monday, February 23, 2009

::CENDOL LEMAN DAWI::


sila terliur tgk cendol ni...slurppp...nyamm.nyam...


key...sblm ape2 meh aku cakap dulu kenape aku buat entry ni...kan hari Sabtu lepas ade dlm majalah 3 cerita pasal CENDOL LEMAN DAWI ni...so dari mlm tu hinggalah ke hari ni...aku duk diterjah oleh semua org bertanyekan pasal gerai ni...adoii..penat tau nak jawab...aku pun bukan slalu pegi...hehehe...ade la pegi...klu time lalu tu mmg tgh kehausan..wajib berenti ooo...tak rugi...heheh...ni nak kawen aku ni...korg yg teringin sangat nak mencuba cendol ni leh arr pi terjah ye...SELAMAT MENCUBO!!!


Tau tak apa bestnyer tempat ni? Memang istimewa sangat-sangat. Sebab, harga cendolnya cuma RM1.50. Lepas tu, kalau nak tambah, tambahlah sepuas-puasnya...siap boleh tapau kalau nak.. dan percuma! air barli pun dia sediakan percuma. fuh.. bayar untuk cendol pertama tu je...pastu, semuanya percuma. sambil-sambil menikmati cendol tu, boleh pula mendengar si Leman Dawi ni berceloteh tentang N 9. bukan setakat tu je, sebutlah apa-apa nama negeri.. Dier boleh bagi banyak fakta termasuk keluasan KM persegi...sejarah.. Bak kata org, kalau ada masalah subjek Sejarah atau Geografi.. pergi je Gerai Leman Dawi ni..Dier bisa membantu..ni ikut abg aku punya cerita ar

Jadi, kalau berkunjung ke Negeri 9 ni, singgahlah menikmati Cendol Leman Dawi.. Lokasi nyer klu dr senawang belah kanan dekat ngan pusat penyelidikan petronas.Selamat datang ke N9...cuti-cuti malaysia.. =)

9 comments:

ryani said...

akak dok telan liur ms tgk majlah 3 tu..dkt dgn umah dila ke...nanti kalo akak sesat ke seremban dila bwk akak mkn cendol leman dawi ni ye...gulp gulp ha kan dah bunyik telan liur..sape nk jwb?? hehehehhe

d33la said...

no hal lah...tp pastikan sy pun ade kat kg lah kak...kang akak kat seremban sy kat kl...camno...tak dapek den nak nolong...hahha...telan air kosong je lah..

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hohoho..mmg sdp je cendol tu..nsb bek jauh..kalu x, sure g ari2..hohoho

iza iziana hasan said...

adus....terliur !!!!

masviona said...

wah ini sudah bagus...nak try ler.
Tgk gmbr pun dah terliur dah nih...nasib ler tak leleh air liur..hikss

apei said...

gua pasti akan mencuba..

ai said...

RM1.50 jek??!!! pastu yg len sume free..wahhhh..ini tempat mmg sesuai utk aku anak branak! wakakakakaka..tp jauh la pulak! :P

ni yg masuk majalah 3 tu kan?

d33la said...

jom kiter terjah reramai...hohoo!!!

yup k.ai ni lah yg msk mjlh 3 tu...

saad said...

ya ya.. pakcik leman memang best