::PENGIRINGKU::

Tuesday, February 10, 2009

::MAJLIS BERTUNANG MY BIG BRO::

Sabtu lepas bersamaan dengan 7hb Februari maka terjadi lah abg aku tunangan kepada kak ita merangkap bakal kakak ipar aku kelak...cewahh...tarikh tu same ngan tarikh birthday kak ita that why la diorg meroyan nak jugak tunang time aku ngah sibuk2 nak kawin ni...sajo je menyelit tau...

pertunangan diorg sangat simple like they all jugak lah...couple yg sangat sempoi..tapi loving siot...klu cakap cam bisik2 je...goli den...hehehe...rambongan ktorg pihak lelaki sampai then terus bincang2 tak sampai 10 minit terus settle...perantara pihak pempuan tu agak nyer 1st time conduct event ko...dier cam nak cepat siap je...sampai ktorg kelentong duit hantaran pun dier ikut suka setuju je...nasib baik ktorg keluarga jujur...cewahhhh...hakkk...hakkkk...tuihhh!!!...

akhir nyer selesai jugak satu majlis besar family aku...next ni event aku pulak...my WEDDING...uishhh...debar siot...ehhh...tercerita benda lain pulak...ehehhe...makanan kat umah kak ita memang meletop siot...sangat sedap...semua masakan kampung...faberet den...tapi nasi nyer problem skit...tapi dh lapar...cekik je arrrhhh....


hantaran dari pihak lelaki-abg aku lah

hantaran dari gurl-kak ita

kandid camera!!!

alhamdulillah...settle sudah...tunggu mase nak kawen je...so ade 2 anak mak aku yg skrg bergelar TUNANGAN ORG....cewahhh!!!!....doakan mereka berkekalan jodoh nyer ye...
amin

No comments: