::PENGIRINGKU::

Wednesday, July 29, 2009

::DIHARI BIRTHDAY JAI::


Semalam kan birthday Jai...so sebagai isteri yg sangat solehah kan...sila jgn muntah lak ehh...so celebrate la sikit2...ala kadar je...dh tuo pun...takde makne nyer nak potong2 kek bagai kan...so mmg a month before ni aku dh order sesiap dh cupcakes...seperti dijanjikan...ptg u diorg hantar kat opis...thanks bangat same Meth...nice doing business wif u dear!!!...so korang klu berkenan leh arr terjah blog diorg dan order ehh...sangat sedap dan menjilat jari lah...amboi!!!...promosi hebat nih...aku takde design sendiri...malas nak fikir...so aku copy design org lain je...

http://cutey-cupcakes.blogspot.com/


yummy!!!

Then lepas keje...dlm kul 8 ktorg gerak lak ke bandar sunway...sbb aku dh booking makan2 kat Flaming...saje pi makan sane..sbb hari tu aku gi ngan bebudak futsal Jai just duk umah je sabar menanti bini dier balik dr mencekik...dier duk makan ayam goreng je...huhuuu...sian...

chef terkenal nih...haahha
muka aku yg kekenyangan..cedap!!!

arghhh...musnah diet den mlm tadi...tp mase makan tu tak terfikir lak pasal diet kan...camno???....heheh...okey settle sudah celebration birthday utk Jai...hadiah nyer...dh bagi sebelom ni kan...so semalam just celebrate sahaja tanpa hadiah segala...maklum arr dapat isteri pokai kan...huhuuu...so serba serbi sederhana lah ye...jadik la dari takdo!!





No comments: