::PENGIRINGKU::

Friday, July 17, 2009

::TETAMU KECIK::

Malam tadi ade tetamu kecik dtg umah aku wehh...hahha...sebelom ni ummi nyer dtg umah dier duk dlm peyut lagi...skrg dh lahir dan dh pandai ajak org sembang pun...makaih...mulut nyer becok mengalah kan aku....hahah...

Diorg dtg sbb nak amik baby booties and hats yg yart buatkan utk si eman tu...korang klu nak order pi terjah kat blog yart eh...sane ade memacam pilihan...sangat comey...


So dh alang2 diorg dtg malam pas maghrib kan..so aku siapkan lah makanan ape yg patut untuk diorg...bukan susah pun...nasi lemak je..cewahhh...oitt korang jgn ingat aku buat lak yeh...aku beli je kat kedai dekat umah ni...takde makne nyer aku nak masak bagai deh...penat lor...baru balik berjoli sakan...





Lepas makan...lepak2 tengok tv sampai ke 10.30pm...memacam disembangkan...biase lah aku kan becok...cewahhh!!....dengan melayan si eman yg cuba melawan kebecokan aku lagi...best gak layan budak camni...ape2 entah diorg duk sembang...panjang2 muncung nyer..hahah...



Pas diorg balik sambung pulak dengan si sue den nyer housemate dulu dtg...singgah sekejap je...then diorg balik terus den amik langsir...iron sikit terus gantung...malam tadi tido bergelap gulita...syiokk!!!!



No comments: