::PENGIRINGKU::

Friday, August 7, 2009

::FAREWELL K.YANA::


Ni kisah petang semalam...tak sempat nak story kat umah mlm tadi...agak tak sihat lah...ade ulser kat dlm mulut nih...ni gara2 makan gelojoh sangat arr ni kot...abis tergigit bibir...huhuuu...tambah lak ngan cuaca yg tak berape nk baik skrg ni...badan rase semacam arr...cam nak deman je...huhuu...maka nyer hari ni baru nak citer pasal party semalam...

Ehh...bukan petang la tapi tghari...mase lunch hour...department aku ni buat jamuan sikit..utk k.yana yg nak berenti dh...huhuu..kurang la kawan nak ajak aku pi lunch kat luar lagi pas ni...huuhuu...takde lagi arr org nak duk sembang ngan aku pasal fara fauzana lagi dh...lagi penting..takde lah sape nak bagi aku sarapan dh pepagi...klu tak mesti kena panggil nyer..."dik..meh sini k.yana ade bawak XXXX pagi ni...meh makan"....walaupun semua sarapan tu bukan dier yg buat..tp mak dier yg buat..takpe lah aku tetap telan..cedap!!!...hahaha...

So semalam ade lak yg bermurah hati sedekah nasi beringin lagi...sangat murah rezeki...hehe... so ktorg just top up ngan kek ngan buah-buahan je...


fruit dressing
honeydew
puding jagung-far buat
walnut brownies-sooo sweet!!!
hadiah yg sgt cantik utk k.yana
wanita cantik!!! aw...hahaha
tekun semua dengar ucapan k.yana...ke tekun tgk makanan..entah la
alamak jiwang arr..nangis lak!!!
ups...comey la diorg ni...hahha
mcm birthday party lak
mencekik time!!!

Okey settle pasal jamuan...hari ni jumaat las day bersama k.yana...so really hope k.yana tak lupa semua kenangan kat sini even baru 2 tahun je...kawen cecepat...heheh..tapi aku still leh jumpa dier lagi kot...sbb dier wajib turun main futsal stp rabu ngan ktorg...heheh...tak datang siap!!!!...hahhaa...selamat keje tempat baru!!!...take care!!!

No comments: