::PENGIRINGKU::

Thursday, August 27, 2009

::SEMINGGU BERPUASA::

Alhamdulillah...hampir seminggu dh kiter berpuasa kan...dan alhamdulillah jugak sbb aku berjaya menahan segala dugaan mabuk pada bulan poce ni ngan tabah nyer...so aku pun tak terkecuali utk berpuasa penuh...hehee...good dilla....mmg memacam rase siot poce tahun ni...dengan tak selera makan nyer...dengan perut tak sedap nyer...dengan rase mual nyer lagi...huhuu...tapi syukur aku still leh tahan sampai skrg ler...tak tau la lepas2 ni...

Mase aku duk buat entry ni pun...perut duk sebu je...kepala berat semacam + ngan tekak yg meloya...huhuu...ishh...tapi smlm aku mc tau...rase tak larat sangat dh badan...so ape lagi melepek arr kat umah...sampai tghari...pastu kebosanan....ajak Jai pi berjalan arr ape lagi...survey tempat skali tgk Metrojaya Midvalley buat member card pulak smlm kan...ermm..pucuk dicita ulam mendatang arr...terus siap...

Sblm tu singgah klinik dulu buat muka sakit then amik MC...hehhe...advantage pade preggy mummy mase ni lah kan...senang je nk dpt mc kan...huhuu...then terus ke Mid pulak...booking tempat makan dulu...then shopping!!!!

secret resepi menjadi pilihan
our juadah
muka lesu jerk
tak selera makan tp badan tembam gak...camno???
hasil rembatan kat MJ...

Shopping pun just beli baju utk aku pi keje je pas ni...almaklum arr byk dh yg tak berape nak sesuai...huhuu...

ermm...hari ni nak buka ape erk???

No comments: