::PENGIRINGKU::

Monday, August 17, 2009

::KETIDAKSELESAAN::

Ape punya tajuk lah kan...hehehe....sejak tau dh preggy hari tu belom ade lagi simptom2 morning sickness...tp 2 3 hari ni terase amat2 sangat letih+tekak rase tak sedap nak menelan...mcm nak muntah tp ku tahan jebat...hehhe...telan air liur bebanyak...minum air bebanyak...klu takleh gak...makan gegula...alhamdulillah stkt ni boleh bertahan lagi...tak tau lepas2 ni....huhuu...

Pagi tadi 1st time gosok gigi muntah..adoii..lembik terus satu hari ni...tekak trus tak sihat sepanjang hari...makan pun semua tak kena....beli kuehtiaw goreng utk makan tghari..makan stgh je...pastu dh tak lalu dh...cannot "go" kata nyer...then makan buah magga masam baru reda sikit...uishhh...

Macam ni rase nyer org yg morning sickness kot...tp aku rase tahap aku ni tak lah teruk lagi kot...tak lah sampai muntah berpuluh kali dlm sehari..baru just muntah mase gosok gigi je...terase fobia lak tetiba nak gosok gigi..uishhh...aku tak lah sampai tak leh masak or buat ape2 keje lagi...semua tu boleh lagi aku laku kan...smlm hari ahad sempat lagi masak nasi ayam tu...hehehe...alhamdulillah....

Then memalam je aku mula lah rase sejuk satu badan...mengantuk tahap melampau..malas tahap kerbau duk berendam dlm lumpur je...balik umah...mandi..makan...terus bentang toto kat depan tv...bukan tgk tv pun..baring sampai tertido terus...tgh malam Jai kejut ajak masuk tido dlm bilik...sian lak ngan dier...tgk tv sesorang..tak sembang2 pun...tp aku tau dier bukan heran pun...lagi tenang dier nak tgk bola mungkin...huhuu...

Harap sgt lah aku tak hadapi segala alahan yg terlampau...takut nak lalui semua tu...moga2 aku kuat nak lalui segala sakit2 mengada ni yerk....huhuu...