::PENGIRINGKU::

Wednesday, February 23, 2011

::APAM GEBU::


Perh...klu sekali pandang apam yang gebus dan bewarna warni gaya gini mmg kompom terliur kan...ni adalah apam yang berjaya aku rembat kat pasar malam hari selase...giler arr...dari jauh dah nampak babe betapa colorful nyer apam2 nih...kat gerai tu pun mmg penuh la bebudak duk pau mak bapak suh belikan apam...maybe diorg tertarik ngan color tu kot...pandai brader tu menarik minat bebudak kan...siap jerit lagi...5 singgit...5 singgit...hahha...cam citer upin ipin lak...korang...sedap tau rase apam nih...eyrfan pun suka tau...nak???...beli sendiri...hahaha...

3 comments:

y@t said...

huh~!! ingtkan buat br nk tny resepi rupa nye beli~!! hampehhh...hahahahhaa

cAhaYa MaTa said...

makan je la keje ko kan dila.... ehehehehe... :P

d33la said...

y@t : haha...mmg tak la kan buat...dapur pun jarang berasap ni kan pulak tetiba nk buat apam...kikikiii...

ain : rezeki depan mata babe...harus aku cekik...haha...