::PENGIRINGKU::

Monday, February 14, 2011

::BELANGA RESTORAN::

mari bercerita tentang tempat makan pilihan kami minggu lepas...restoran belanga...citarasa melayu indonesia kot...sesaje jalan kat midvalley membawa eyrfan melihat dunia....cewah...so pilih la tempat makan lain sikit...asyik makan kat tempat yg same je...sesekali tekak ni nk rase gak menu yang lain kan...hehe...

menu pilihan jai...nasi ayam herba...sambal nyer sedap la...


dan menu pilihan saya pulak nasi lemak ayam berempah...ayam nyer saya asingkan..sbb ade menu tambahan sambal udang...hehe...sedap...tapi udang nyer sikit la...rase tak cukup sbb sedap...ooo...lupa la nk ckp...nasi lemak dier color hijau babe...pelik tp sedap!!...brape byk kali nk kate sedap daaaa...



dan air yang mengiurkan...hahhaa...sorry name tak ingat...cuma ingat name air yang jai minum je...carrot susu...sorry!!!...

dan diakhiri dengan muka kami yang kekenyangan...kesimpulan nyer boleh datang lagi utk cuba makanan lain...hehhe

6 comments:

Afne said...

belangan ni belah mana weh? aku tak pernah nmpk signboard nya. nk gak try. asik rak thai je nk gak try tmpt lain.

d33la said...

muhahaa..hamik...ktorg sbnr nyer cari rak thai tak jumpa..maka nyer masuk je lah belanga tu...call k.afne x dapat..celcom ngok ngek!!..hahaha...rak thai vs belanga...hadoiii

rossysweety said...

sedap...sedap...bila nak gi makan time jumaat?? tgk pic akhir , gemuk la ko...hehehe

d33la said...

c.i.n.a.b.e.n.g ko k.ros...tu gambar je nmpk gemuk kat luar takde la besar sangat!!!...hahha

ChAzStYlo said...

wah nak try gi gak le...harge makanan kt situ berbaloi tak ngan rs n suasana kt situ?

d33la said...

ChAzStYlo : rase nyer sedap dan harga nyer not bad la...kami makan berdua dengan menu yang macam tu harga nyer tak lebih rm50 pun...cepat2 weekend ni pi terjah...nnti ckp deela rekemen tau..hahah