::PENGIRINGKU::

Friday, February 11, 2011

::GUNTING RAMBUT::



Ermmm..mari bercerita tentang gunting rambut pulak ye...ade anak lelaki kan sangat jimat...xperlu pergi ke saloon memane...selain perlu terjah kedai mamak gunting rambut boleh gunting sendiri je...

kali ni kami tak mau potong rambut eyrfan sampai botak...cuma nk potong memane yang dh mencucuk teling sahaja..tak mau botak2 kata papa...nnti x leh buat rambut pacak...hahah...poyo...


Alhamdulillah eyrfan sgt behave spjg dipotong rambut rambut nyer...so memudahkan proses ini..cewah....kate yang tukang potongkan rambut eyrfan pun pak lang dier jugak kan...so takde la dier meragam..klu org yang dier tak kenal kemungkinan besar meraung kot...

yang lawak nyer boleh pulak kan mase ngah potong rambut tu siap dier menguap kemengantukan...hahha...eyrfan..eyrfan...mcm2 perangai!!!


okey now eyrfan sudah smart berambut pendek...gambar selepas dipotong rambut tiada...hahha...lupa sudah mau snap...

2 comments:

y@t said...

smpi menguap eyrfan yer..hehehee

d33la said...

hahaa...itu ler..lawak tul