::PENGIRINGKU::

Monday, November 12, 2012

::CERMIN OWHHH CERMIN::


Apa dah jadi??....cik alza oiiii

huhuuu...ni lah dier kan...bila pakai kereta ke ape ke mesti ade jerk dugaan nyer...cost luar kawal nama nyer nih..kejadian berlaku kat area subang...kereta dari arah bertentangan langgar batu dan terpelanting ke arah kete kami dan hasil nyer retak kecik jerrr...tp lelame makin panjang...huhuhuuu...

tuan kete tak leh tahan sakit mata tengok retak tu...syukur ade insured sikit kat insurans nuh...dapat lah cover sesak...huhhuuu...

see keretakan nyer...sebenarnyer sikit tp nak bagi nampak real kita retak kan lagi...haha....




cermin owh cermin..akhir nyer dah bertukar baru...sedap jerk mata memandang...abaikan lah duit yang keluar dahulukan keselamatan kita kan...heheeee...ayat sedapkan hati....



2 comments:

man said...

sabar2

::Deela:: said...

itu ler....dugaan Allah kan...
redho..hehe