::PENGIRINGKU::

Monday, March 23, 2009

::MAJLIS TUNANG PALING SEMPOI::

Sebelom cerita bermula meh korang tengok muka aku dulu eh...hehhe...sian korg terpaksa...pedulik ape aku..blog aku arghh...hehehe


key cerita bermula disini...hari sabtu lepas pepagi aku dh bangun tau...isteri mithali ni...bangun pagi buatkan sarapan...siap buat roti canai tau...heheh...sebenarnyer goreng kan je sbb beli roti istant tu...heheh...

dh siap comey2...dlm kul 9 kami pun memulakan lah perjalanan yg jauh ke destinasi yg perlu diterjah...cewah...jauh sgt la tu Ipoh....jauh sikit dari teluk intan je sbnr nyer...hahha...sampai tol jelapang kumpul ngan rombongan lain kami pun sampai lah kat umah bakal tunangan si Zaidi ni...Zaidi ni sepupu belah mak jai...cewah...terer kan aku mengingatkan semua sedara jai...cewahhh!!!

tak ramai pun kami datang...5 kete je...tu pun tak sampai 20 org lah...lagi pun kenduri nyer sikit2 je...macam doa selamat je arr...tapi mase bincang tu best arr...blom sempat lagi family belah laki nak cakap panjang terus sedara pempuan kata...kami setuju lah...mas kawin pun tak yah duit...just sebuah Al-quran je...bagus kan...

mase berbincang

si perempuan nyer


akhir nya kan


zaidi dan nor


jai dan dilla...aww!!


semua hantaran

sebenarnya kan...nama gurl ni dilla jugak gelaran nyer...tp sebab aku datang dulu so dier kena tukar nama dlm family kami...jadi nor...hahha...harus hormat yg senior key...kikikihhh

1 comment:

iza iziana hasan said...

simple giler majlis tunang nye..