::PENGIRINGKU::

Thursday, March 19, 2009

::SECOND HONEYMOON::


Mesti korang meluat kan tgk aku asyik citer pasal pi honeymoon je...ni semua kebetulan tau...lepas wedding kat umah jai hari tu...family aku yg datang semua pakat pi bercuti kat Pangkor...cuma aku je takde...huhuu..apakah maksud aku di sini...hahha...

tapi maybe Tuhan tu nak bagi gak peluang kat aku ngan jai pi gak sane kan...so dier pi rosak kan kete abg aku...kete nyer tersadai lah kat masjid dekat ngan dewan tempat aku sanding hari sabtu lepas...so lepas direpair kete tu dah okey lah kan...so fikir punya fikir..aku ngan jai cadang nak pi hantar kete tu kat diorg yg nak balik hari isnin kat lumut...so berpeluang arr kami ke pangkor walaupun dapat lepak 1 mlm je...

maka nyer...pagi isnin dlm kul 11 lepas hantar baju pengantin ke butik nyer terus kami cargas ke lumut...jumpa family aku then makan2 bagai...lambai2 tgk diorg bertolak balik...so aku ngan jai pun naik arr feri ke Pangkor pulak...akhir nyer kan...


Jai bwk kete abg aku then aku lak follow dr belakang

Selamat datang ke Pangkor
Dlm feri on da way ke Pangkor
Best ooo mandi laut

adoii...syok abis mamat ni


cewahh...ehemm..ehemm


depan chalet


atas feri on da way balik pulak
pinjam je tak beli pun
kesimpulan nyer...amat seronok dapat pi pangkor...asyik mandi laut je...nasib tak sunburn...heheh...next destination mane pulak ehh...heheheh

2 comments:

ani said...

wei,dah2 la honeymoon tu....amik tag kat blog den

IxoR@ said...

Belum terlewat kot...sy nk wish selamat pengantin baru...

syokknya..honeymoon tu! Sy dah habis baca semua cerita dlm blog ni...syookk gak layan...

Jom tukar link :
http://edgwaregreenpark.blogspot.com/

:D jumpa di green park ya!