::PENGIRINGKU::

Wednesday, March 18, 2009

::SY DEMAM::


Betul lah...sy demam..tak tipu ahhh...heheh...jumaat lepas kan aku dapat mc tau...sbb aku demam...hehhe...jgn jeles...

citer nyer camni...khamis tghari tu aku rasa teramat lah sejuk sehingga mencucuk2 tulang temulang aku...sampai nak makan pun tak lalu..selepas disarankan oleh semua yg tersangat lah take carekat opis ni terhadap aku kan...so aku pun pi lah klinik kat bawah opis ni...buat muka cedih cakap demam...kelentong sikit...ayat2 sikit doktor buncit tu terus dapat ubat beserta surat cuti sakit utk hari jumaat..alangkah ceronok nyer aku...cewahhh!!!!...

kebetulan mmg aku nak cuti pun hari jumaat sbb nak balik perak kampung husband...dh dapat mc so jimat cuti den...heheh...tp kan...malang sungguh la...mlm tu aku telah diserang demam yg teramat lah teruk...cewah....kesejukan yg terlampau...mengigil-gigil aku tau..uishh...tp jumaat nyer elok la pulak demam tu..alhamdulillah...bercuti ngan aman lah aku...heheh...


klinik Ludher

ubat demam


surat cuti sakit...hhehe


org demam...cewahh...belakon je

5 comments:

nonna manis said...

hahaha da base wat ke...

ai said...

Demam TEKEJUT kot deela.. ;P

Alifaforever said...

layarilah blog dr ludher.. http://ludher.blogspot.com

aku bagitau kat ludher tu ko cakap dia buncit..hahaha

SiTi said...

hHUhuHuh DeMaM tErkEjUT tU Pn DeLa..DeMaM pAtEN bAru

d33la said...

kwang...kwang...terkejut!!!...aw!!!
hehehhe...gatal sungguh korang ehh...


cit!!!...k.epa jahat oo...jgn arr report nanti kiter semua susah mau dpt mc ooo...
hehhehe