::PENGIRINGKU::

Wednesday, November 25, 2009

::BAHULU CLASIC::

Seperti yg aku dh bg intro smlm...aku ke Langat...sbb nyer nk pi amik gift utk becoming majlis kawen abg aku ahad nih...jauh sey berjalan...aku dlm kete siap dh lembik sbb lapar dah korang tau...huhuu..i skrg kan pirana sikit...always hungry...heheh....

Gift nyer cuma bahulu je...simple dan mudah...tapi diyakini sedap...mase wedding aku hari tu pun bagi bahulu ni gak..beza nyer yg aku tu ktorg just order yg kecik...kali ni order besar sbb malas nk beli paper beg bagai...meyusahkan......

kilang + store collection bahulu yg diorder
500 pack yg aku order...sila abaikan umah aku yg bersepah tu yecontoh bahulu dgn isian 3 ketul
Sesiapa yang berhajat nak menempah/merasa Bahulu Classic boleh lah ke:

I.A.D.Z Enterprise
Batu 18, Kampung Jawa
43100, Hulu Langat
Selangor
Tel/Fax: 03-90211131
H/P: 019-3554939 (tokey)




No comments: