::PENGIRINGKU::

Tuesday, November 24, 2009

::MAJLIS PKAHWINAN MY BIG BRO::

Okey last week aku balik kampung bertujuan..2 minggu yg tersangat busy bagi aku ye...huhuu...actually weekend lps dengan selamat nyer dh berlangsung majlis pernikahan dan persandingan abg aku yg ke-3 dlm keluarga...dasyat kan...aku dh melangkah bendul abg2 aku..lantak lor..lambat sgt..i tak sabar u...hehehe...

Tapi last week tu majlis sebelah pihak pempuan...so next week kat belah lelaki lor...umah mak aku...tu yg terbusy sgt tu..hebat lah mak aku dlm setahun 2 kali buat majlis kahwin anak2...okey kakak ipar aku nih org felda pasuh 3 (n9 gak)...bertemakan merah putih..perh...merghelip ko!!!...

Tp sorry lor...aku tak pi majlis nikah so tak leh nk citer sgt lah cmne perjalanan nyer...sbb ape aku tak pi..sbb mak kate tak payah gi kesian aku ngandung jalan jejauh...yahuuu...acik suko!!!...tp aku pi Melaka menjalankan misi penting...nnti2 senang aku story apsal aku ke sane ye...heheh!!!

pasangan pengantin...

best ooo pedajal pengantin..
harus ade gamabr kami sepasangan..heheh
Itu je cerita nyer...tak tau arr nk story pasal ape lagi...minda penat...badan penat...mlm ni ade misi lagi...nk ke Langat..amik gift utk wedding nnti...uish...aku lah mummy yg aktif...chaiyok..chaiyok dilla!!!

No comments: