::PENGIRINGKU::

Thursday, March 3, 2011

::MACAM-MACAM RAGAM::




Sebelom nk memulakan bicara meh sini kiter gelak dulu nak...entah la..tak tau la nk kate ape...harus ke semua ni aku gelak atau marah...manusia kan mcm2 ragam dowh...

Upsss...sorry mesti korang pelik kan kenape tetiba aku merapu pepagi nih...mcm ni pagi tadi mase hantar eyrfan kat nursery...terjadi satu kes lawak + ko pe hal!!...haha...camni...pagi ni kan hujan so kami masuk la parking sampai dalam...kebetulan memang takde kete mase tu...sebelum keluar kete tu mmg dh perasan ade kete perdana putih sampai kat blkg nk hntr anak jugak...konsep nyer sekarang sape cepat dier dapat la kan...TAPI...manusia sorang nih mungkin mmg lahiriah dier belagak kot...tetiba lalu kat kete ktorg then membebel marah ktorg parking kete kat dalam..."cittt...ko pehal babe!!..ikut aku lah nk hntr anak aku sampai dlm bilik pun..aku pun bayar la dowh!!!"...yang lawak nyer tu siap buat muka masam macam tak dapat main malam tadi kan..pastu jai bukak tingkap then tanye apsal terus mencicit jalan masuk kete terus..hahah...ummi2 kat dalam nursery semua duk gelak kan pempuan tu...rupa nyer mmg dier selalu tak puas hati ngan org...poyo ah!!!...

mmg dlm kete tadi duk sembang ngan jai pasal pempuan sewel tu je ar...sampai opis ko...hehe...then mase naik parking kat atas building opis ni tetiba kat area foodcourt ni ada lak sorg mamat or pakcik ni sambil jalan bace surat khabar...adoii..siap kami yg naik kete ni kene follow kelembapan dier berjalan...adoiii...boleh tak ko bace paper tu mase minum pagi kat foodcourt tu je..dh nk dekat dah dowh...jgn la tak menyempat sangat...tau mmbaca tu budaya kiter tapi agak2 la...hadoi!!!!....

kan...pepagi aku dh membebel kat sini...kesimpulan nyer pagi ni penuh diisi dengan melayari ragam manusia yang pelbagai...kikikihhh...

No comments: