::PENGIRINGKU::

Monday, January 19, 2009

::AWARD::


1) Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

2) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

actually aku kena tag ngan siti fairuz...minah ni same skolah ngan aku mase kat skolah teknik dulu...berhubung kembali selepas majlis kawen dier...kire majlis kawin dier macam reunion jugak lah bagi ktorg skolah teknik...aku ngan siti ni rapat dulu mase skolah...almaklumlah same sedorm mase kat asrama...best ooo kawan ngan dier ni sbb dier suka sgt belajar...semangat siot...rindu arr siti nak sembang ngan ko..mase kawen hari tu pun tak leh nak
sembang sbb dier sibuk makan...hahah...


3) setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
alamak hobby aku ehh...ermm..
  • aku suka giler makan...sangat2 suka makan...sbb tu tembam...awwww
  • lepas makan lak aku sukan sangat2 tido...uishhh..nikmat!!!
  • i like shopping...pantang ade mase dan peluang tau!!!
  • Suka bercuti and berehat.. sebab bukan senang nak dapat time-time camtu....
  • Suka nonton.. tak kira la.. asalkan dapat lepak dalam panggung bersandar sambil dengar sound effects yang best...
  • Suka mengomel and menyanyi.. sebab nya.. hahaha..puas hati wooo dapat buat camtu...
  • I love to belajar and mendengar orang mengajar.. for me.. as human we must always accept a new thing in our day and life..
  • A most thing...aku dh nak kawen...hopefully that day akan jadi hari penuh bermakne utk aku dan dier...
  • Sangat sayangkan MOHAMAD EZALLY...awwww...hikk!!!
  • Of coz la...aku pun sangat sayangkan keluarga aku...BAHARUDIN property!!!...muahhhhxxx

4)Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda. (kalau anda rajin yer..)
Sape erkk!!!....ermmm...korg siap lah...aku nak tag korg...tak yah lah sampai 10 ye...

http://anifrzn.blogspot.com

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan
“anda telah di tag - sila layari blog blablabla untuk mendapatkan award anda”.

1 comment:

SiTi said...

WEh..Tq CoZ jAwAB tAg AkU.. =P