::PENGIRINGKU::

Wednesday, January 14, 2009

::CUTI::

Hari isnin kan aku cuti...ade misi sebenar nyer...nak gi klang mengecheck kad kawin ktorg...sblm tu singgah bank dulu...kuar duit...pulus dh yelek arr...heheh...ktorg tempah kad kat klang...klu sesape yg duk area kl tau kot kedai ni...ink link...alahh...org panggil kedai kontena...sbb nyer...opis nyer kat dlm kontena...kecik je siot kedai nyer tapi bagus...murah2 je kad yg diorg buat...tapi tak tau lah kat tempat lain macam mane...ktorg dh malas nak survey...redah je...kedai ni pun kakak ipar aku yg suggest...okey la...not bad...cuma nak pegi je jauh skit...


lepas settle kat sane...nak gerak ke jalan TAR pulak...nak carik telekong,al-quran,sejadah ngan kain pelekat...tapi sebelom tu...singgah cuci kereta dulu...kotor sangat dah syaitan aku tu...dh sudah tu baru lah ktorg gerak ke kl...

memang rushing sesangat lah hari tu...lepas dapat semua kat jalan TAR gerak lak ke midvalley...nak beli seluar ngan baju hantaran...dapat akhir nyer semua...okey dh settle ktorg nyer barang hantaran...pasni nak fikir pasal borang ngan gift pulak...chaiyokk...chaiyokkk...chaiyokk!!!!