::PENGIRINGKU::

Wednesday, January 14, 2009

::KURSUS KAWIN::

Kami dh boleh kawin...heheh...camtu lak kan...cam lawak je...dulu duk bace pasal ceera kelam kabut prepare pasal kawin dier...nak turn aku lak...hehhe...last week aku ngan jai duk sibuk amik kursus kawin...sblm pegi tu ya Allah punya lah berat hati nk gi siot....malas nyer nak mengadap muka penceramah sehari setengah tu...perhhh...terbayang bosan nyer siot...

Hari sabtu gi daftar dulu...kul 10.00...mlm tu aku nyer la cuak nak kene pakai baju kurung bagai ke...adoiii...acik maleh betul lah...aku tanye member2 smua kate leh je...tapi asal tutup aurat kan...aku pun nekad pakai blouse labuh je...skali mase daftar tu...ha'alahhh...bapak ramai yg lagi seksa dari aku...siap tak pakai tudung pun ade...lepas daftar aku ke opis dulu...mane maun nyer...tak kan nak duk tunggu dari kul 10.00 sampai kul 3 kan...bosan la...baik dtg opis layan internet...hahah...

excited nak dengar ceramah tau 2 org ni...hahaha

Kul 3 lepas makan bagai...gi lah...masuk dewan...duduk lelaki pempuan pun asing kan...tawakal jelah...skali masuk penceramah nyer...uish...bapak lawak...best la...sangat tak bosan key...sampai la ke hari ahad...semua nyer berjalan dengan lancar...ceramah nyer pun okey la...smua best...penceramah pandai buat org tak ngantuk dan bosan...lucah memanjang...hahha...settle sudah kursus kawin...pasni nak mengisi borang pulak....huhuu


Paling best...Selasa dh dapat sijil...baguih la...sangat laju...so minggu aku dh boleh kawin ehhh...gataiii sungguh...hahahha....aku puas hati lah kursus kat Zura's akademik ni...servis nyer tip top...aku saran kan sesape nak gi...baguih...dier ajar semua step utk isi borg dan sebagai nyer...tapi tak tau la tempat lain...same je kot...hehehe....aku pili Zura's pun sbb dekat ngan tempat keje aku je...hahaha...ceronok ni...dh dapat sijil...urmmm!!!!

No comments: