::PENGIRINGKU::

Tuesday, January 20, 2009

::MELAWAT ABU::

Malam tadi balik keje terus ke Hospital Pusrawi...melawat Abu kat sane...Abu ni antara kawan aku ngan Jai kat opis...boleh dikatakan rapat jugak la...dier same department ngan Jai...

Cian siot ngan dier...muda lagi dh sakit memacam...skrg ni dier dh start kena dialisist every 3 day per week...buah pinggang nyer dh tak berfungsi macam manusia biasa...dh lame dier sakit ni tapi dier try bertahan sbb seboleh nyer tak nak dialisist...tapi nak buat camne kan...semua tu ketentuan Tuhan...Abu ni umurnyer baru dlm 30++ la...anak2 kecik lagi..smua ngah skolah rendah lagi...entah la...nasib masing2 kan...

Hospital Pusrawi

harus ade muka aku lah

tadi muka aku nampah jauh..ni dekat sikit..heheh

ha...ni lah abu...sian aku tgk dier

eh...nak jugak ade gambar berdua kan...
Kawan2 yg bace blog aku ni klu sudi tolong ehh doakan kesihatan sahabat kiter Abu ni supaya cepat sembuh ye...Amin...

No comments: